Tuesday, May 18, 2010

a whole semester of hard and painful...

25januari (5ptg):
on da way nk p kangar, tereksiden plak..nsb baek jatuh dkt2 ngan traffic light, kalo x dh almarhum kene hentam ngan kete len dr blkg..
pakcik 2 kuar kete pastu bising2 kate bkn salah die..bkn nk mintak maaf, tlg pown x..nsb baek la ad gak org2 kt tepi2 2 dtg tlg papah bwk ke tepi..
then sume bising2 tye salah sape padahal aku dr awal lg dok suruh diorg call ambulans..seko2 wat hal sndri..aku pasrah je..

kt hospital plak mcm2 kerenahnye..ad ke patot aku ni dilayan cam mat rempit, AKU XREMPIT LA BUDUZZ!!!! nk je ckp cam2 tp satg takot lg terok diorg lyn plak..hadoi, lg la aku pasrah..mlm 2 diorg bwk aku p unit ortho, nk betulkn kedudukan tulang katenye..then PRAP!!diorg pulas cam2 je..pastu bley plak diorg gelak2 tye.."eh, saket sgt ke?td bkn dh msuk bius ke??"e2 bkn bius tp ubt tdo!!kalo dh saket camni nk tdo pejadahnye..bg la yg dos kuat sket..

29januari:
hari ni aku msuk bilik bedah, diorg skru plat besi kt both ulna n radius, tutup blek ngan 20 jahitan..xrase pape sbb memg btol2 kebas, but few hours after..huhu, xyah gtau ar..

 

31januari:
balek umah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment