Tuesday, November 29, 2011

Setelah Kian Lama..

Assalamualaikum..


rasenye da lebih setahun aku x update blog ni..


WHY??...mungkin sbb xde masa..mungkin sbb connection broadband yg terlampau sempurna..atau mungkin sbb diri sendiri, malas!


papepun perihalnya, blogging is not actually my type of hobby..playing games or watching movies maybe..terok kan aku ni..=_=
mcm waktu skolah dulu..manusia2 yg cmni ktorg panggil MaNdOm!!!..meaning that they didn't go out much..dok terperuk dlm bilik 24jam..or simply bahasa kasar die: LEMBAB

ye..aku sendiri ngaku pernah dipanggil mandom..sbb dulu suka sgt lepak dlm dorm baca komik..xpun as usual tido!!!..tp aku xkesah..biarlah apa org laen nk kata..yg penting aku adalah aku..
mandom camna sekalipun aku tetap bersukan time skolah dulu..bkn sbb terpaksa tp sbb suka..bola sepak memg awal2 lg da ngaku kalah sbb xmampu nk kejo bola..aku sempot yob!!..badminton pun 2x5 je..huhu
tp ad satu yg aku sgt suka sbb xpakai byk stamina, or the exact thing is cardiovascular..tgn je lenguh..Archery..^_^
tp..apakan daya..camna minat sekalipun, tetap akan ad halangan..aku xterpilih utk jd wakil sekolah..tp xpe..yg penting aku enjoy.. =)

haha, entry ni da mcm merapu ke lain la plak kan..mcm2 aku ceritekan..tp......
paham2 sendiri la kan..makin panjang aku tulis entry ni, makin mengarut plak jdnye..

papehal salam awal Muharram buat semua dan semoga di tahun hijrah yg baru ni kita dpt perbaiki diri utk jd yg terbaik..Insyaallah..^_^

No comments:

Post a Comment